Hoe we in 3 maanden van 0 naar 3.000 leads zijn gegaan
We hebben gekwalificeerde leads gegenereerd door middel van groei-experimenten en geautomatiseerde trechters
Bekijk hoe we het hebben gedaan
+3.000 leads
+436% aanbiedingen
Van 0% naar 24% conversie van SQL naar opportunity
Nieuwe inkomstenkanalen creëren
Het bedrijf moest zich aanpassen aan nieuwe wetgeving die niet-doorlatend beton verbiedt,
wat betekende dat de vraag opnieuw moest worden opgebouwd met alternatieve producten. Ze moesten het bewustzijn vergroten, gekwalificeerde leads genereren en de verkoop stroomlijnen, en tegelijkertijd een nieuwe inkomstenbron creëren


Van audit tot automatisering
Stretch Innovation heeft meer dan 10 groei-experimenten uitgevoerd op Meta, LinkedIn en Google Ads om meer leads te genereren.
ontwikkelde gesegmenteerde HubSpot-workflows, geautomatiseerde verzending van offertes en gebruikte leadscores om leads met een hoog potentieel te kwalificeren, allemaal op basis van een groeiaudit en een duidelijke ICP-definitie
Wat is een
groeimotor
Een groeimotor is een gestructureerd systeem dat zorgt voor bedrijfsgroei voorspelbaar en meetbaar.
Het combineert leadgeneratie, marketingexperimenten en automatisering in één schaalbaar model dat is afgestemd op uw markt. Door de prestaties in de funnel bij te houden, van verkeer tot leads tot klanten, wordt precies weergegeven welke kanalen resultaten opleveren, wat elke lead kost en hoeveel er nodig is om nieuwe klanten te winnen.
Deze datagestuurde aanpak onthult uw Kosten voor klantenwerving (CAC) en vergelijkt deze met de waarde van de deal en de Customer Lifetime Value (CLV). Op die manier weet je welke kanalen winstgevend zijn, welke je moet opschalen en hoe je de groei kunt blijven versterken.
Het combineert leadgeneratie, marketingexperimenten en automatisering in één schaalbaar model dat is afgestemd op uw markt. Door de prestaties in de funnel bij te houden, van verkeer tot leads tot klanten, wordt precies weergegeven welke kanalen resultaten opleveren, wat elke lead kost en hoeveel er nodig is om nieuwe klanten te winnen.
Deze datagestuurde aanpak onthult uw Kosten voor klantenwerving (CAC) en vergelijkt deze met de waarde van de deal en de Customer Lifetime Value (CLV). Op die manier weet je welke kanalen winstgevend zijn, welke je moet opschalen en hoe je de groei kunt blijven versterken.
De groeimotor die we hebben ontwikkeld
01
Groei-audit
Voerde een groeiaudit uit en brainstormde over meer dan 60 ideeën,
het identificeren van belangrijke kansen op basis van gegevens en interne inzichten.
02
Strategisch stappenplan
Prioriteerde en bracht de beste experimenten in kaart met behulp van een intern scoresysteem, waardoor een gericht 3-maandenplan werd opgesteld. Een routekaart op basis van gegevens en meer dan 10 gerichte groei-experimenten maakten snelle tests en validatie via digitale kanalen mogelijk.
03
Growth Hacking
Lanceerde meer dan 10 groei-experimenten op Meta, LinkedIn en Google Ads,
gericht op gesegmenteerde doelgroepen met op maat gemaakte berichten.
04
Instellen van trechter en workflow
Gesegmenteerde HubSpot-workflows en geautomatiseerde verzending van offertes stroomlijnden het traject van lead tot verkoop, waardoor het salesteam tijd werd bespaard.
05
Scoren en optimalisatie van leads
Een aangepast leadscoresysteem zorgde ervoor dat alleen leads met een hoog potentieel door de funnel kwamen, waardoor de conversiepercentages en de ROI werden verbeterd.
3 dingen om mee te nemen
01
Gestructureerde experimenten stimuleren groei
02
Automatisering verhoogt de efficiëntie
03
Loodkwaliteit boven kwantiteit

Van 0 naar 3000 leads
Oops! Something went wrong while submitting the form.